Thursday, June 12, 2008

Sunday, June 8, 2008

Second Uniform ( Pre Order)




I just get a comment from one of our X scout member... they also like this version of t shirt.. so


for those who interested kindly PM me .. we will discuss with the comminitte about this version of t shirt but this one have to buy la we will annouce the price soon.


X Scout Tshirt Coming Out Soon order now !!!



Good New to everyone ! Krian X Scout Second Uniform will be out soon kindly place your Order Now!!! for those member already register have to pay RM20 and for those that just register at Year 2007 FOC...!!! FOr those not yet register kindly summit your form to X scout Chairman ASAP...or can direct PM me

Cheers

Thursday, June 5, 2008

帮学校打广告

大家好~!
今天国合处(国际交流合作处)处长希望我帮他介绍大马学生来中华大学,基本条件是您及父母亲都不是台湾人,拥有SPM或以上文凭就可以了。如果您想读大学却因成绩不理想又申请不到大学,可以考虑看看。
他愿意开放更多名额给我们是因为1我们都很乖2成绩也很好3独立性强4语言沟通能力好(不像其它国家)当处长向我提出这问题时让我感到惊讶,更因我是大马人而感到骄傲,虽然这都不是我的功劳。
中华大学是间私立大学,不是甚么明星大学,但它还是有很多杰出的学生。比方说目前台湾经济部长是学校教授,台湾科技发达的科系在这学校也是响铛铛,因为科学园区就在我校附近,它是全台湾高科技工业区。还有我系上(餐旅系)老师是前台湾食神,学长(也是大马人)在去年时全台湾厨艺比赛得第三名,今年毕业前就得到长荣饭店聘请了。
虽然我可以帮你们做推荐,机会比较高但却不一定会录取。还有坏话说在前头,如果你是抱着读读看不行再休学的,不要来这样会降低我们的品格。现在的年轻人抱着试试看的态度让我有点反胃。
不管你是刚毕业或毕业很久(像我)都可以申请。我给你们学校网址你们可以去逛逛。http://www.chu.edu.tw/
不明白的可以在MSN问我。ockwey33@hotmail.com
希望這是帶給大家的好消息。謝謝!